MŪSU PIEEJA
Mēs darbojamies visās jomās, kuras ir noteicošas, lai ikvienam bērnam Latvijā būtu iespēja sasniegt savu potenciālu: ģimene, izglītība, veselība un labklājība.
Mūsu mērķis ir virzīt valstiski vienotu redzējumu par bērnu vajadzībām un potenciālu, veicinot visu iesaistīto jomu sadarbību un starpnozaru risinājumus.
Mūsu iniciatīvu kopuma mērķis ir radīt sistemātiskas pārmaiņas.

Kopveide risinājumu veidošanā
Risinājumi saved kopā visas iesaistītas puses risinājumu meklēšanas, radīšanas un ieviešanas proces
Fokuss uz problēmu cēloņiem, ne sekām
Mēs vēlamies iespējami agrīnāk risināt problēmu cēloņus, nevis cīnīties ar sekām
Zinātnē balstītas idejas un risinājumi
Risinājumi ir efektīvi un pierādījumos balstīt
Risinājumi sistēmiskām pārmaiņām
Risinājumi kā iniciatīvu kopums ir savstarpēji papildinoši un tādējādi veicina sistemātiskas pārmaiņas

1
Attīstīt valstiski vienotu un stratēģisku redzējumu par bērnu vajadzībām nākotnes potenciāla sasniegšanai
Veicinot jomu sadarbību, virzām vienotu redzējumu par bērna vajadzībām un sistemātiski ieviešamajām pārmaiņām, kas vērstas uz agrīnās prevencijas sistēmas stiprināšanu.
Kā inovāciju partneris konkrētās iniciatīvās kopīgi radām instrumentus un pieejas problēmu agrīnai pamanīšanai un starpdisciplinārai risināšanai, it īpaši saistībā ar bērnu emocionālo un mentālo veselību.
2
Attīstīt un padarīt plašāk pieejamu PLECS līdz šim sniegto atbalstu un ieviestos risinājumu
Turpinām strādāt, lai ikvienam bērnam Latvijā būtu iespēja izaugt ģimenē. Sniedzam emocionālo, juridisko un praktisko atbalstu bez vecāku gādības palikušo bērnu uzņemošajām ģimenē. Rīkojam satikšanās pasākumus.
Padarām plašāk pieejamu mūsu “Vecāku izglītības programmu”, kura sniedz vecākiem nepieciešamās iemaņas un prasmes, lai veicinātu bērnu pilnvērtīgu attīstību.


3
Mērķtiecīgi attīstīt un popularizēt inovāciju pieeju izmantošanu Latvijas publiskajā sektorā
Kā inovāciju partneris kopīgi attīstām inovāciju radīšanai nepieciešamo ekosistēmu, kultūru un likumdošanu.
Veicinām izpratni par inovāciju procesu būtību un “pievienoto vērtību”.
Konkrētās iniciatīvās pielietojam un attīstām inovāciju metodes, it īpaši risinājumu kopradīšanu un agrīnu prototipēšanu.

15 minūtes, kas var mainīt jūs un jūsu bērnu dzīvi
Viens no Integrālā izglītības institūta (I3) pieprasītākajiem kursiem piedāvā pieaugušajiem apgūt un savā dzīvē praktizēt četras inteliģences. Viena no tām – emocionālā inteliģence – prasme atpazīt un darboties ar savām un līdzcilvēku emocijām. Tā cilvēkiem palīdz gan sadzīvē un attiecību veidošanā, gan dod iespēju jēgpilni integrēt visas savas dzīves laikā iegūtās pieredzes.

Adaltisms jeb bērnu diskriminācija nav rūpes
Kad domājam par bērnu audzināšanu, bieži vien skaisti runājam par vecāku un bērnu attiecībām kā uzticības pilnu sadarbību. Taču realitātē sadarbības faktiski nav – vecāki pasaka bērnam – ko darīt, kā darīt un kad darīt, par “sadarbību” uzskatot savas gribas kaskadēšanu jeb savu vēlmju uzspiešanu bērnam. Kurš gan savā dzīvē nav dzirdējis vai pats izmantojis teicienu – “kad izaugsi liels, tad varēsi darīt kā gribi, bet līdz tam…”.

Labbūtība skolā jeb kā radīt mācīšanās prieku mūža garumā
Daudzi no mums noteikti atceras mulsumu un satraukumu, ko vidusskolā radīja vecāku, radinieku un skolotāju uzstājīgie jautājumi – vai jau esi izlēmis, ko darīsi pēc skolas beigšanas, vai jau zini, par ko vēlies dzīvē kļūt…